fredag 17 december 2010

På torsdag morgon gick jag upp rysligt tidigt. Fick på barnen kläder och skickade dom med Daniel till dagis. Fixade snabbt iordning mig och begav mig ut på vägarna för att åka till jobbet. Skulle börja 7:30 och va där i tid trots hemska vägar.  En dag på jobbet med min utveklingsgrupp för IVA. Klockan 15 kommer en fråga från the big boss. Kan du jobba 18-02 inatt Karin? Tvekade först med tänkte ja ja kan ju vara kul att testa.  Så hem hämta barnen lag middag och sedan åka ut på de hemska vägarna igen.

Väl på Mölndals sjukhus går vi alltid igenom Akuten för att komma ner i källaren. Möts av ett överfullt väntrum. Börjar förstå varför jag jobbar extra..

Men nu snart är det dax för mig att gå hem löser bara ut IVA vaken innan jag går hem så dom fått rast ordentligt innan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar