fredag 28 januari 2011


 Ida har bara varit utanför dörren när hon besökt toa. Efter varje toa besök har hon badat i hansprit, Klara har varit portförbjuden på hennes rum. Hon säger ge mig en chans mamma jag vill inte bli sjuk... Så hon har fått äta alla mål mat där inne också.. Hoppas nu hon inte blir sjuk när hon varit så duktig hela dagen...Hon vill ju så gärna till Cornelia imorgon.
Hela min dag har gått åt att ringa folk som en efter en tackar nej till att passa Klara... Jag tror inte på att man smittar efter 24 timmar... Hon kommer vara 39 timmar frisk vid ev bortlämnande imorgon..  Men men vad är en fest!!! JO väldigt mycket för små barnsföräldrar......

Men jag har fått besök idag av mormor som lämnat div bra för magen saker... Men det bästa två nya Barbie filmer som gått varma idag...
Ett besök av farmor och farfar också med macka glass till Klara..

1 kommentar:

  1. Ååh, så himla synd. Hoppas det löser sig så att ni kan gå på festen!! Jag kan iofs förstå de som tackar nej också, man gör ju allt för att slippa vinterkräksjuka... Men visst, 39 h är faktiskt väldigt lång tid (antar att man även i Kba brukar säga 48 h på förskolan). Vad strongt av Ida att köra hårt med att barrikadera sig på rummet! Hon klarar sig säkert!

    Håller tummarna!

    Kram Catharina

    SvaraRadera