söndag 30 januari 2011

Så det blev lördag jag fortsatte ringa mitt första samtal blev till 1177 där dom  sa  48 h karantän gäller vid magsjuka som innebär båda hållen är det bra kräkningar gäller 24 h. Men det var inte lätt ändå vill jag lova...

Vårat sista samtal gick till Anette och Ola som bor här i Fjärås det är goda vänner och Anette jobbar på Whalter Hansson i  butiken. Sist vi var där gilladelara läget och somnade där utan problem men då var vi ju där. Dom har en hel drös med tonårs barn. Dom tackade ja. Jag var så glad men ändå lite av det dåliga samvetet Klara känner dom ju knappt.

Så efter båda barnen varit på sin balett så blev det lunch hemma. Vid tre tiden åkte jag och Ida till Cornelia med familj där lämningen förstås gick super bra där skulle det äta pizza, hyra film gå  och köpa godis och dricka läsk.

Vid fem tiden hade Klara packat kart sin väska med spel, pärlplattor, böcker, klisterböcker. Vid lämningen sa hon nej mamma stanna också men inga tårar. Vi gick och fick höra sedan att allt hade gått super... Inte konstigt två vuxna som inte gör något annat än att se till att hon inte blir ledsen. Klara hade turen att en av döttrarna hade 6 kompisar  där för att fira att en av kompisarna fyllt 19 år. Att se en tårta med 19 ljus i hade gjort Klaras ögon super stora....

Klara sov så gott när vi kom för att hämta henne vid ett tiden..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar